به نیاز ایران خوش آمدید

فروش عمده UPS

امروزه فروش عمده UPS در کشور به رشد روز افزونی دست یافته است. هر کدام از این سیستم ها ویژگی هایی دارند، که مخصوص یک شخص می باشد و هر شخص پارامترهای مختلفی را در فروش این سیستم ها دارد. در واقع هر قدر اندازه اینورتر بالا رود، توان و به دنبال آن قدرت یو پی اس نیز افزایش می یابد. به نوعی می توان تعداد و توان سیستم های بیشتری را مورد پوشش قرار داد و از سمتی هر چقدر مقدار باتری های به کار رفته داخل این UPS ها ظرفیت زیادتری داشته باشند، زمان انتقال برق در هنگام برق دهی بیشتر می شود. فروش ups برای این قطعی برق ناگهانی بسیار موثر می باشد.

این سیستم از سال های سال در میان صنایع متفاوت و کارخانه های بزرگ نقش های بسیاری را ایفا کرده است.

همچنین شامل ویژگی های متنوعی همچون آلارم های هشدار در زمان بروز اشکال یا اضافه بار، نرم افزار کنترل کامپیوتر به دلیل ذخیره نمودن اطلاعات و خاموش نمودن کامپیوتر و سایر تجهیزات دارد.

 

 UPS آفلاین ارزان

فروش عمده UPS امروزه از محبوبیت فراوانی برخوردار شده است. یو پی اس آفلاین ارزان می باشد و طرفداران بسیاری دارد. همچنین در این تجهیزات و لوازم که با تکنولوژی یو پی اس آفلاین استفاده کنندگان از راهBy Pass  برق می گیرند و برق شهری ورودی به طور مستقیم به استفاده کنندگان متصل می شود و چنانچه این مسیر به هر دلیلی متوقف شود و یا ولتاژ آن خارج از محیط قابل تایید و مجاز برود مسیر اینورتر جایگاه آن را می گیرد. در طی عملکرد معمولی یو پی اس هر اشکال و خطایی که در محدوده تعریف شده ورودی دستگاه باشد به مصرف کننده ها انتقال می یابد.

فروش عمده UPS کمک بسیاری به خریداران در مواقع بحرانی می نماید. در واقع هر چند آنها با این فناوری در مسیر By Pass قرار می گیرند، بالا و پایین رفتن ولتاژ ترانس، تا حدودی تلافی می گردد، که به این حالت استابیلایزر می گویند.

چنانچه ولتاژ ورودی برق شهر از محدوده تعریف شده خارج شود یا قطع شود، اینورتر دستگاه روشن می شود و خروجی از مسیر اینورتر برق می گیرد. روشن شدن اینورتر، چیزی مابین 2 تا 10 میلی ثانیه وقت می گیرد که سیستم های سویچینگ عادی می توانند آن را تحمل نمایند ولی به طور کامل قطع نمی شوند.

با تمرکز بر روی اینورتر و عملکرد آن که فقط در استفاده های خاص روشن می گردد و در دیگر زمان ها غیرفعال می شود. این وسیله دارای محدودیت در زمان عملکردش است و به طور کامل بر خلاف یو پی اس آنلاین عمل می نماید و دائما در حالت روشن می باشد.

استابلایزر ارزان

پس از فروش عمده UPS به مبحث استابیلایزر که دارای 700 ولت آمپر می باشد، می پردازیم، که برای تضعیف، تقویت و کنترل ولتاژ تجهیزات صوتی، تصویری و جانبی ( ست آپ باکس، دی وی دی پلیر ) و یا رایانه و تجهیزات جانبی آن طراحی شده است. این استابیلایزر و محافظ تلویزیون با تثبیت برق نامطمئن شهر و دستگاه حفاظتی خود به صورت یک نگهبان همیشگی لوازم برقی می باشد. استابیلایزر دارای 3 کیلو و 500 گرم حجم است و دارای 4 پریز ورودی می باشد.