به نیاز ایران خوش آمدید

وکیل امور ازدواج دائم بدون اذن همسر اول

وکیل امور ازدواج دائم بدون اذن همسر اول چقدر در حل مشکل موثر است؟

شاید به ندرت کسی هنگام عقد ازدواج، موارد قید شده در عقد نامه را مطالعه و سپس امضا کند، تنها امضاهای پیاپی و در نهایت ثبت عقد ازدواج صورت می گیرد. اما خوب است بدانید که شرط بند 12 این می باشد: زوج همسر دیگری بدون رضایت زوجه اختیار کند. با امضای این بند توسط زوج، در صورت ازدواج مجددش زن حق طلاق خواهد داشت.

البته فروپاشی بنیان خانواده به همین سادگی نمی باشد، و مرد هم با ازدواج مجدد مرتکب جرمی نشده است، تنها در صورتی که ازدواج ثبت نگردد؛ جرم محقق می شود.

وکیل امور ازدواج دائم بدون اذن همسر اول می تواند بهترین راهنما و مشاوره شما در این زمینه باشد، و این نکته را به شما یادآوری کند، که مرد با اجازه دادگاه و به طور قانونی می تواند اجازه ازدواج دائم را از دادگاه بگیرد. البته این به معنای نادیده گرفتن حقوق زوجه نمی باشد، و منوط به اثبات شرایطی می باشد.

وکیل امور ازدواج دائم بدون اذن همسر اول با استناد به  ماده 49 قانون حمایت از خانواده بیان می کند: چنانچه مردی بدون ثبت در دفاتر رسمی به ازدواج دائم، طلاق یا فسخ نکاح اقدام یا پس از رجوع تا یک ماه از ثبت آن خودداری یا در مواردی که ثبت نکاح موقت الزامی است از ثبت آن امتناع کند، ضمن الزام به ثبت واقعه به پرداخت جزای نقدی درجه پنج و یا حبس تعزیری درجه هفت محکوم می شود. این مجازات در مورد مردی که از ثبت انفساخ نکاح و اعلام بطلان نکاح یا طلاق استنکاف کند نیز مقرر است.

وکیل امور آدم ربایی

آزادی تن از مهمترین حقوق اشخاص به شمار می رود که هیچ کس نمی تواند بر مبنای انتقام، گروگان گیری، اخاذی و... این حق را سلب کند. به همین دلیل وکیل امور آدم ربایی با استناد به ماده ۶۲۱ قانون مجازات اسلامي می گوید :

« هر کس به قصد مطالبه وجه یا مال یا به قصد انتقام یا به هر منظور دیگر به عنف یا تهدید یا حیله یا به هر نحو دیگر شخصاً یا توسط دیگری، شخصی را برباید یا مخفی کند به حبس از ۵ تا ۱۵ سال محکوم خواهد شد.»

جرم آدم ربایی یک جرم کیفری می باشد که به دلیل ترس و وحشتی که در جامعه ایجاد می کند، یک جرم غیر قابل گذشت می باشد و حتی اگر شاکی خصوصی رضایت دهد؛ از جنبه عمومی این جرم کاسته نمی شود. حضور وکیل آدم ربایی در به نتیجه رساندن این پرونده و اثبات آن، بسیار تاثیر گذار می باشد. هر پاسخ و پرسش حقوقی فوری خود را می توانید از وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور آدم ربایی بپرسید.

درخواست تخلیه ملک

درخواست تخلیه ملک از اموری می باشد که با سپردن آن به وکیل پایه یک دادگستری در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. مهمترین نکته برای درخواست تخلیه وجود شرایطی می باشد که با وجود آنها به راحتی تخلیه ملک صورت می گیرد.

هر قرارداد عادی یا رسمی اجاره، زمان مشخصی دارد که با پایان یافتن مدت آن، مستاجر می بایستی ملک را تخلیه کند و در صورت عدم تخلیه، با ارائه دادخواست درخواست تخلیه ملک به شورای حل اختلاف، دستور تخلیه ظرف یک هفته صادر خواهد شد و مستاجر می بایست تا سه روز ملک را تخلیه کند. اگر اجاره نامه رسمی باشد، موجر یا وکیل او، ابتدا باید به دفتر خانه اسناد رسمی که اجاره نامه رسمی در آن تنظیم شده  و پس از صدور اجرائیه، برای ابلاغ و اجرای آن به دایره اجرای اسناد رسمی ثبت محل مراجعه می کند.